بازدید سرزده مدیرآموزش و پرورش از مرکز فرهنگی هنری کانون سیرجان

همزمان با اجرای طرح کانون مدرسه، مدیرآموزش و پرورش سیرجان در بازدیدی سرزده از مرکز فرهنگی هنری کانون در جریان روند و شیوه‌ی اجرای این طرح قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان،اکبر محیاپور در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون در سطح شهرستان و تعامل خوب با آموزش و پروش گفت: ظرفیت و قابلیت‌های ویژه‌ای در کانون پرورش فکری وجود دارد و در طول این سالها اقدامات مؤثری در حوزه‌های فرهنگی انجام داده است.

محیاپور با اشاره به این‌که کانون و آموزش و پرورش دو مجموعه همسو هستند، خاطر نشان کرد: هدف هر دو مجموعه پرورش نسلی توانمند و پایبند به ارزش‌ها است و تعامل و همکاری مناسب زمینه‌ای برای پیشبرد اهداف هر دو مجموعه است.

وی با تاکید بر حضور مستمر مربی مسوول کانون در جلسات آموزش و پرورش شهرستان، تصریح کرد: کانون و فعالیت‌های آن بایستی به مدیران مدارس، معلمان و خانواده‌ها شناسانده شود تا گستره‌ی وسیع‌تری از کودکان و نوجوانان بتوانند از خدمات آن بهره ببرند.

این مسوول افزود: گزارش جامعی از فعالیت‌ها و برنامه ها کانون در طرح " کانون مدرسه" تهیه و در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش سیرجان همچنین همراه با بیش از ۴۰ دانش‌آموز در فعالیت‌هایی قصه‌گویی، کتاب‌خوانی،رصد صورفلکی در آسمان‌نما و مشاهدات میکروسکوپی شرکت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =