کد خبر: 274257
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
اهدا دل سازه‌ی کودکان ایرانی به مسافران کربلا در مرز شلمچه

بیش از یک هزار و 500، دل سازه‌ی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به مسافران کربلا در مرز شلمچه اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هم‌زمان با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی در مرز شلمچه، با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و جمعی از مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به نمایندگی از مربیان و اعضا کانون سراسر کشور، یک هزار و 654 دل سازه‌ی حسینی را به مسافران مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین اهدا کردند.

بر اساس این گزارش، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری فراخوان ویژه‌برنامه "دل سازه‌های حسینی" را با هدف تعمیق آموزه‌های عاشورایی و پرورش شور و شعور حسینی بین کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور از نیمه دوم محرم امسال منتشر کرد و کودکان و نوجوانان و مربیان کانون در استان‌های خوزستان، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، ایلام، اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، گلستان، تهران، گیلان، فارس، خراسان رضوی، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، اصفهان، زنجان و قم با ارسال 5 هزار و 220 دست سازه‌ها و دل نوشته‌های عاشورایی، ارادت خود را به امام حسین علیه‌السلام و یاران با وفای ایشان ابراز کردند.

آثار دل سازه‌های حسینی کودکان ایرانی عضو مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور در مرز شلمچه توسط جمعی از مربیان کانون خوزستان و در مسیر راهپیمایی پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در کشور عراق توسط 12 نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و 10 مربی از مراکز فعال فرهنگی در عرصه کودک و نوجوان به زائرین اهدا شد.

گفتنی است: گروه اعزامی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور عراق همچنین در مسیر پیاده‌روی، موکب‌ها و محل استقرار زائران امام حسین علیه‌السلام از تاریخ 11 آبان فعالیت‌های فرهنگی همچون، کولاژ، کاردستی با وسایل دورریختنی، نقاشی، کاغذ و تا، نمایش و ... را ویژه‌ی کودکان و نوجوانان زائر و خادمین پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی اجرا کردند و تا 18 آبان ماه به این فعالیت‌ها ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =