بزرگداشت شهیدان کربلا در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی اربعین

مراکز فرهنگی هنری بزمان و هیرمند با برگزاری ویژه برنامه‌هایی یاد شهیدان کربلا را در آستانه‌ی روز اربعین گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی هنری بزمان و هیرمند با برگزاری ویژه برنامه‌هایی یاد شهیدان کربلا را در آستانه‌ی روز اربعین گرامی داشتند.

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز اربعین شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان، اعضا و مربیان در تعدادی از مراکز کانون استان با انجام فعالیت‌های فرهنگی و دعوت از برخی شخصیت‌ها و مسئولان محلی، آگاهی‌های خود را در این زمینه افزایش دادند.

مربیان مرکز فرهنگی هنری بزمان با دعوت از عضو قدیمی و فعال خود، حجت الاسلام سعید بزمانی که اکنون نیز در برنامه‌های مرکز حضور فعالی دارد، اعضا را با گوشه‌ای از این فرهنگ غنی آشنا کردند.

بزمانی در این ویژه برنامه با انجام فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام و شخصیت، اطلاعات تازه‌ای در خصوص اربعین و تاثیر آن بر فرهنگ اسلام به بچه‌ها ارایه کرد.

در مرکز هیرمند نیز مربیان در دو روز به مدارس دخترانه و پسرانه‌ی شهر رفتند و با برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری به معرفی اربعین برای دانش آموزان پرداختند و در کنار این کارگاه‌ها قصه گویی فعالیت جذاب دیگری بود که برای بچه‌ها اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =