مسابقه‌ی عکس «من و کتاب‌هایم» برگزار می‌شود

فراخوان مسابقه عکس «من و کتاب‌هایم» هم‌زمان با بیست و پنجمین دوره‌ی هفته کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه برای سه رده‌ی سنی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پرتال کودک 24 ارسال کنند.

بر این اساس، علاقه‌مندان در سه گروه سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و بزرگ‌سال می‌توانند آثار خود را در پرتال koodak24.ir به اشتراک گذاشته و از آرای عموم کاربران در این مسابقه بهره ببرند. علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام در این سایت مراحل بارگذاری عکس را طی خواهند کرد.

بر همین اساس، مخاطبان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه اپلیکیشن‌ آن را از بخش عکس پرتال koodak24.ir ذخیره و نصب کرده و یا از طریق این سایت پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام در این مسابقه به رقابت بپردازند.

در این بخش، شرکت‌کننده‌ها علاوه بر به اشتراک‌گذاری عکس‌های خود با سایر کاربران می‌توانند نظر آن‌ها را از طریق تعداد لایک تصاویر، تعداد بازدید و پیام‌ها دریافت کنند. ثبت شماره تلفن همراه برای شرکت در این بخش الزامی است.

علاقه‌مندان تا 15 آذر 1396 فرصت دارند در مسابقه‌ی عکس «من و کتاب‌هایم» شرکت کنند.

گفتنی است که به سه نفر برگزیده حوزه‌ی کودک و نوجوان با رأی هیأت داوران نفری 300هزار تومان بن خرید محصولات فرهنگی هنری کانون تعلق می‌گیرد.

همچنین سه نفر برگزیده آرای مردمی نیز 300هزار تومان بن محصولات فرهنگی هنری کانون را دریافت می‌کنند.

در بخش بزرگسالان نیز 500هزار تومان بن خرید محصولات فرهنگی هنری کانون به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =