نشست کارشناسان ادبی منطقه ۴ کشور آغاز به کار کرد

نشست هم‌اندیشی کارشناسان ادبی منطقه ۴ کشور در کانون کرمان آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، این نشست در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان با حضور کارشناسان ادبی کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان در حال برگزاری است.

طاهره شهابی کارشناس ادبی ستاد آفرینش‌های ادبی،هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قدردانی از میزبانی استان کرمان گفت: در این دوروز تلاش داریم درباره محورهای موضوعی تعیین شده گفت‌وگو و تبادل نظر و نتایج حاصل از این نشست به تمامی مناطقی که فعالیت ادبی در آن انجام می‌شود تعمیم داده شود.

وی با بیان این‌که محورهای این نشست پیرامون دغدغه‌هایی است که در ستاد مرکزی با آن مواجه هستیم،خاطرنشان کرد: نحوه‌ی برنامه‌ریزی با توجه به شرایط روز و مطابق با چشم‌انداز ۵ ساله کانون از اولویت‌های این نشست دو روزه است.

 ارائه‌ی راه‌کارهای مؤثر برای هدایت استان‌ها و برپایی کارگاه‌های سه‌گانه ادبی، راه‌های انگیزه‌بخشی مربیان، شیوه‌های استفاده از کتاب به عنوان اصلی‌ترین ابزار فرهنگی،هنری و ادبی و ارائه‌ی گزارش عملکرد استان‌های حاضر در نشست از دیگر مواردی بود که شهابی به آن اشاره کرد.

وی در ادامه سخنانش با قدردانی از عمکلکرد واحد کارشناسی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، اظهار داشت: در بررسی گزارش کرمان شاهد بودیم که تمامی برنامه‌های ارائه شده فرآیند محور و در کنار کمیت به کیفیت فعالیت‌ها نیز توجه شده است.

کارشناس ادبی ستاد تهران با اشاره به اجرای موفق جشنواره طنز ملس و همایش رویش در کرمان یادآور شد: عضو محور و فرآیند محور بودن برنامه‌ها و ثمربخش بودن آن برای همکاران از اهمیت زیادی برخوردار است که در تمامی برنامه‌ها رعایت شده است.

بنا بر این گزارش، بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کرمان(یخدان مویدی) و اماکن تاریخی کرمان از دیگر برنامه‌های این نشست دو روزه است.

نشست هم‌اندیشی کارشناسان ادبی منطقه ۴ کشور طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =