رونمایی از کتاب " وادی شعر و شعور " در مرکز فامنین

مراسم رونمایی کتاب رضا سلیمی ، مربی ادبی مرکز فامنین با نام " وادی شعر و شعور " در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی، هنری فامنین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رونمایی کتاب " وادی شعر و شعور " به نویسندگی رضا سلیمی ، مربی ادبی مرکز فامنین با حضور کودکانو نوجوانان در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی، هنری فامنین برگزار شد .

در این مراسم نویسنده ی کتاب عنوان کرد :محورهای اصلی کتاب " وادی شعر و شعور " مشتمل برخاطره ای ناب از ستاره شهدای شهرستان فامنین شهید احمد زهره و پیش بینی عجیبی که خیلی زود تحقق یافت  خاطراتی از سقوط کمین یک در پد غربی جزیره مجنون و عملیات بازپس گیری که در آن سردار رشید اسلام حاج رضا شکری پور به همراه جمعی از رزمندگان استان همدان و شهرستان فامنین به شهادت رسیدند.

وی گفت: این کتاب خاطراتی از مرحله سوم عملیات کربلا پنج در شرق بصره که در آن سردار رشید اسلام حاج ستار ابراهیمی و جمعی از رزمندگان اسلام از جمله اصغر مهرجو، اکبر جعفری ، جمال صمیمی به شهادت رسیدندرا بازگو می نماید. خاطرات مبسوطی از عملیات بیت المقدس 2 در شرایط سخت و نفس گیر ماووت در زمستان سال 1366 که در آن عزیزانی چون اکبرجوکار ، غلام عباس دهقانی و امین زابلی از شهرستان فامنین به شهادت رسیدند.

سلیمی در ادامه خاطر نشان کرد: بخشی از این خاطرات در سومین جشنواره خاطره نویسی استان همدان از بین بیش از یک هزار خاطره و بخش دیگر در چهارمین جشنواره خاطره نویسی استان همدان از بین پانصد خاطره ارسالی به جشنواره ، مقام قابل تقدیر را کسب کرده اند .

گفتنی است این کتاب 144 صفحه ای در چاپ اول با تیراژ 1000 جلد منتشر شده است و در مراکز عرضه کتاب برای خرید علاقمندان با قیمت هفت هزار تومان قابل ارائه می باشد.

کتاب های " آنچه یک دانش آموز باید بداند" " تحفه نه طنز جلد اول ، دوم و سوم" بهترین خواندنی های تاریخ" " بهترین حکایت های تاریخ" "بهترین داستان های تاریخ" " مجموعه طنزهای مهتاز " از جمله آثار مربی ادبی کانون شهرستان فامنین می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =