80 عنوان کتاب در دو کتابخانه روستایی اراک توزیع می‌شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از توزیع 80 عنوان کتاب در دو کتابخانه روستای انجیرک و موسسه شجره طوبی اراک در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد.

جهانبخش قنبری اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی( 20 تا 26 آبان ماه سال جاری) 80 عنوان کتاب با محتوای کودک و نوجوان در دو کتابخانه روستای انجیرک و موسسه شجره طوبی اراک توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین در این هفته نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی و نمایشگاه پوسترهای دست‌ساز کتاب‌خوان اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در گالری دارا و سارا افتتاح و بازدید از این نمایشگاه‌ها به مدت یک هفته برای عموم آزاد است.

 مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بیان کرد: پخش فیلم در سینما کانون برای دانش آموزان، نشست صمیمی با محبوبه میر قدیری، نویسنده اراکی مطرح کشور به‌منظور نقد و بررسی کتاب " حاشیه باب متروکه" و برگزاری جشن کتاب‌خوانی در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی واقع در پارک آزادی ازجمله برنامه‌های اجرای این اداره در هفته کتاب است.

قنبری ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوابی برای بچه‌های سرطانی نیز یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام این اداره در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی تصریح کرد: تقدیر از مربیان کتاب‌خوان استان، برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب‌های گوناگون با حضور اعضای قلم، معرفی نویسندگان مطرح ایران و جهان و برگزاری نمایشگاه آثار کتاب‌خوانی در مراکز استان از برنامه‌های تدارک دیده‌شده در این هفته است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اضافه کرد: در حال حاضر 44 کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان ثابت، 3 کتابخانه پستی و 2 کتابخانه سیار روستایی در استان مرکزی در حال فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =