تجلیل از عضو برگزیده مرکز فرهنگی هنری لنده  در مسابقات بین المللی کشور ژاپن

از عضو برگزیده مرکز فرهنگی هنری لنده و مقام دوم مسابقات بین المللی هیکاری کشور ژاپن با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیران ادارات شهرستان لنده تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی از  بهنام دانش عضو فعال و موفق مرکز فرهنگی هنری لنده  که در مسابقات بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن موفق به دریافت مدال نقره و و لوح افتخار شده بود تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با موضوع حقوق شهروندی برگزار شده بود مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لنده ، ضمن تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری، نقش کودکان را در فرهنگ سازی بسیار برجسته و ممتاز دانسته و بیان داشت: توجه به کودکان و نیازهای فرهنگی و اجتماعی آنها می تواند تضمین کننده آینده جامعه باشد.

راضیه کبوتری از همه مسئولین خواست تا با حضور در کانون و توجه به برنامه های فرهنگی و هنری کودکان را به مطالعه کتاب ترغیب نمایند.

در پایان این نشست از بهنام دانش عضو افتخاری ستاد صیانت از حقوق شهروندی و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده بدلیل کسب مقام دوم  مسابقات بین المللی نقاشی هیکار ژاپن " تجلیل بعمل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =