شور قصه‌ها در جان بچه‌ها می‌نشیند

قصه‌گویان مرحله‌ی منطقه‌ای «بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 30 آبان تا 30 آذر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تاریخ برگزاری رقابت‌های منطقه‌ای جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی اعلام شد.

بر این اساس، استان‌های آذربایجان‌شرقی، مرکزی، سمنان، اصفهان و یزد میزبان این رقابت‌ها قرار است به داوری آثار 184 قصه‌گو در بخش مربیان آزاد و کانونی و هم‌چنین قصه‌گویان رضوی بپردازند.

با اعلام دبیرخانه‌ی دائمی این جشنواره، استان آذربایجان‌شرقی 30 آبان تا 2 آذر میزبان این رقابت‌هاست. استان مرکزی در روزهای 7 تا 9 آذر،‌ استان سمنان در روزهای 12 تا 14 آذر، استان اصفهان از 20 تا 22 آذر و استان یزد از 28 تا 30 آذر مرحله‌ی منطقه‌ای را برگزار خواهند کرد.

قرار است هیات انتخاب، 124 اثر در بخش «قصه‌گویان نوجوان»، «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» و «مربیان فراگیر» را نیز به صورت غیرحضوری (از طریق بررسی لوح فشرده) بررسی کنند.

گفتنی است «بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی» بهمن سال 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =