کد خبر: 274346
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
بازدید 751
اعضای برتر کتاب‌خوان در سمنان معرفی شدند

پنج عضو برتر کتابخوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از معرفی پنج عضو کتاب‌خوان برتر مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این استان خبر داد و گفت: هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌هایی است که همیشه به بهترین شکل انجام می‌شود و به‌عنوان یادگار، در یاد و خاطره کودکان و نوجوانان باقی می‌ماند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی بر شعار امسال مبنی بر «آینده‌ روشن با خانواده کتاب‌خوان» تأکید و خاطرنشان کرد: افزایش مطالعه کتاب و معرفی کتاب، یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری است و در این راستا مربیان به صورت غیر مستقیم با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی، کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب‌ تشویق می‌کنند.

جمال در ادامه افزود: یوسف رضایی عضو کودک مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهمیرزاد با مطالعه ۲۴۹ جلد، زیبا ده‌مرده عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان با مطالعه ۱۹۶ جلد، امیرمحمد مرادعلیان عضو کودک مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر با مطالعه ۱۹۱ جلد، مریم ده‌مرده عضو کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان با مطالعه ۱۸۶ جلد و فاطمه‌زهرا جباری عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان با مطالعه ۱۷۵ جلد به‌عنوان اعضای کتاب‌خوان برتر معرفی شدند.

جمال در پایان با اشاره به بازه زمانی این انتخاب از مهرماه ۹۵ تا مهرماه سال جاری، تصریح کرد: از اعضای کتاب‌خوان برتر در نشست ادبی «دو پنجره، دو لبخند» با اهدای لوح و هدیه‌ای قدردانی می‌شود.

گفتنی است؛ هم‌اکنون بیش از ۳۸ هزار کودک و نوجوان، عضو مراکز فرهگی‌هنری کانون پرورش فکری ثابت، سیار و پستی در استان سمنان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =