برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی

بیش از ۶۰ عنوان کارگاه ویژه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون استان با بیان این مطلب گفت: این برنامه ها در ۶ مرکز ثابت، ۶ کتابخانه سیار روستایی و ۲ کتابخانه سیار شهری  به اجرا در می آید.

به گفته وی  اهدای کتاب، برگزاری طرح قاصد خیال در مدارس بجنورد، دیدار با مسئولان استانی و تقدیر از اعضای کتابخوان مراکز، برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای طراحی شده همکاران به مناسبت هفته کتاب خوانی، برگزاری اردوی درون استانی ویژه دختران مرکز از جمله برنامه های این استان در هفته ملی کتاب است.

وی افزود: مرکز شماره ۲ بجنورد علاوه بر اینکه مسابقه سازه کتاب را با حضور والدین برگزار می کند، برنامه ای تحت عنوان« یک فنجان کتاب در خیابان پاییز» برای روز ۲۳ آبان ماه پیش بینی نموده است ، دانش آموزان با حضور والدین اقدام به ساخت کتاب های یک صفحه ای می کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین نشست ادبی و اردوهای علمی و تفریحی هم  از جمله برنامه های این مرکز فرهنگی و هنری است.

«صادقی» با بیان اینکه  برگزاری زنگ مطالعه، کارگاه کتابسازی اعضا با مادران، شخصیت سازی  با گل هم از جمله برنامه های مرکز فرهنگی هنری شیروان است، ادامه داد: کارگاه نقد کتاب، ویژه برنامه درخت دانایی ، مسابقه معرفی کتاب مجازی ، ویژه برنامه نقطه سر خط، زنگ مطالعه ، رونمایی از کتاب های جدید مرکز، تهیه کتاب های غیر کاغذی هم از جمله مهم ترین برنامه های مرکز فرهنگی هنری اسفراین است.

بر پایه این گزارش اجرای ویژه برنامه های بیست و پنجمین هفته ملی کتاب و کتاب خوانی با شعار «آینده روشن با خانواده کتاب خوان» از روز گذشته در مراکز فرهنگی و هنری این استان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =