کد خبر: 274357
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
برگزاری مسابقه سازه کتاب

اعضای مرکز شماره 2 بجنورد به مناسبت هفته کتاب در مسابقه سازه کتاب شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی ، بیابانی مسئول این مرکز عنوان کرد: اعضای دختر مرکز با هدف معرفی کتاب های یک قفسه و همچنین معرفی یک کتاب شاخص اقدام به ساخت سازه نمودند.

وی با بیان اینکه دقت و ظرافت از جمله پیش شرط های حضور در این مسابقه است، افزود: در ابتدا توضیحاتی در ارتباط با تفاوت های بین چیدمان و سازه ارئه شد و در نهایت اعضا به انتخاب خود یک قفسه را انتخاب کردند و با کمک والدین خود  شروع به کار کردند.

وی مشارکت والدین را یکی از اهداف اصلی اجرای برنامه ها در هفته ملی کتاب این مرکز دانست و گفت: والدین هم  در اغلب برنامه های این هفته در کنار فرزندان خود و به صورت مشارکتی در اجرای برنامه ها سهیم هستند.

به گفته وی طی روز گذشته مرحله نهایی مسابقه « با من هم صدا شو» برگزار شد، این مسابقه کتاب خوانی از ماه گذشته در این مرکز آغاز شده بود و مرحله نهایی آن همزمان با هفته کتاب خوانی به لنجام رسید و از برندگان تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: نشست ادبی، نقد کتاب، زنگ مطالعه، مسابقه کتاب سازی ساخت ماسک شخصیت های کتاب ها هم از دیگر برنامه های این مرکز در هفته کتاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =