کتاب پیام‌آور معرفت و دانایی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در پیامی بر توجه جدی‌تر به ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در بین کودکان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی در ابتدای پیام خود آورده است در طول اعصار و قرون متمادی همواره بزرگان و سرآمدان و دانشمندان جهان بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی تأکید فراوان داشته‌اند و آنانی که راه را به‌روشنی دریافته‌اند و از لابه‌لای سطور کتاب‌ها مسیر درست زندگی را شناخته‌اند بر ارزش این مهم واقف‌اند و تلاش بیشتری برای آگاهی بخشی به دیگران دارند تا همه از این فیض عظیم و این دریچه‌ی رو به روشنایی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرده است: انسان در هیچ برهه‌ای از زمان، بی‌نیاز از میل به دانستن نیست و همواره در معرض کتاب بودن بر رشد و تعالی‌اش می‌افزاید.

شنبدی همچنین در بخش دیگری از پیام خود آورده است: و این اوراقِ مزین به کلام و کلمه، پیام‌آوران معرفت و دانایی‌اند که به صد زبان، عظمت خداوندگار هستی را در سکوت فریاد می‌زنند.

مدیرکل کانون خوزستان یادآور شده است در این مجالِ پیش‌آمده، هفته‌ی ملی کتاب و کتاب‌خوانی را حضور همکاران و همدلانم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادهای فرهنگی که در راه گسترش فرهنگ مطالعه به جهادگری اهتمام تمام دارند شادباش عرض کرده و برای همگان آرزوی توفیق در این مسیر شریف را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =