ادامه میزبانی استان‌های مختلف کشور از نویسندگان کودک و نوجوان

هم‌زمان با بیست و پنجمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب، تعداد دیگری از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان در مراکز و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری سراسر کشور حضور می‌یابند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون‌، در ادامه‌ی سفر نویسندگان کودک و نوجوان به ‌ سراسر کشور، ‌در روزهای 24 و 25 آبان،‌ 10 نویسنده مهمان استان‌های دور و نزدیک کشور می‌شوند. قرار است این مهمانان به گفت‌وگو درباره‌ی آثار خود با اعضای کانون بپردازند.

بر اساس این گزارش، در روز  24 آبان، ‌منیره هاشمی،‌ زیتا ملکی، عباس جهانگیریان و کلر ژوبرت به ترتیب مهمان استان‌های گلستان،‌ خراسان رضوی، فارس و اصفهان هستند.

«قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت»، «می‌ترسم یادت برود دوستم داشتی»، «سایه‌ی هیولا» و «داستان‌های پپوچی» و «خداحافظ راکون پیر» عنوان آثار این هنرمندان است که به بحث گذاشته خواهد شد.

در روز 25 آبان نیز استان هرمزگان میزبان مولف «عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی»،‌ جمشید خانیان است. در همین روز فرزانه رحمانی و مژگان بابامرندی به ترتیب در کانون البرز و لرستان هستند. این دو نویسنده با کتاب‌های «این نامه برای شماست» و «فقط بابا می‌تواند من را از خواب بیدار کند» در جمع مخاطبان خود حاضر می شوند. گفتنی است اثر فرزانه رحمانی از سوی انتشارات علمی فرهنگی منتشر شده است.

در عین حال، استان‌های قزوین، سیستان و بلوچستان و زنجان هم در روز 25 آبان میزبان حمیدرضا شکارسری، طاهره شهابی و حمیدرضا شاه‌آبادی خواهند بود.

«تلنگر باران»، «شبیه صبح خرداد» و «وقتی مژی گم شد» عنوان‌ کتاب‌های این نویسندگان کودک و نوجوان است که در باره‌ی آن‌ها در مراکز کانون گفت‌وگو می‌شود.

گفتنی است که پیش‌تر خبر حضور شش نویسنده‌ی دیگر در استان‌های مختلف منتشر شده بود. قرار است طرح حضور نویسندگان تا نیمه آذر ادامه یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =