پودمان آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» در اهواز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پودمان آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» را با حضور 65 مسئول و مربی امور فرهنگی مراکز کانون استان خوزستان در اهواز برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، به همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون خوزستان، پودمان آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» طی دو نوبت در آبان و آذرماه سال جاری با حضور 65 مسئول و مربی امور فرهنگی در مرکز آموزش ضمن خدمت کانون خوزستان در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

نوبت نخست این دوره آموزشی طی 24 تا 25 آبان ماه، ویژه‌ی 31 مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و نوبت دوم آن نیز با حضور 34 مربیان امور فرهنگی در یکم تا 2 آذرماه 1396 اجرا خواهد شد.

محوریت اصلی این آموزش از سوی برگزارکنندگان این پودمان، آشنایی با اهداف «فعالیت پژوهش کودکان و نوجوانان» و توانایی هدایت و نظارت این فعالیت در مراکز کانون عنوان‌شده است و آشنایی با تعریف، اهداف، ضرورت فرآیند و مهارت‌های پژوهش کودکان و نوجوانان، آشنایی با تفاوت رویکردهای پژوهش بزرگ‌سالان و کودکان و نوجوانان، استفاده از رغبت‌ها و نیازهای کودکان و نوجوانان در انجام فعالیت‌های پژوهشی، استفاده از تجربه‌های مربیان در فعالیت‌های پژوهشی اعضا و مهارت‌های کودکان و نوجوانان همچون پرسشگری، موضوع یابی، جستجوگری و جمع‌آوری داده‌ها از دیگر اهداف برگزاری این پودمان آموزشی است.

بر اساس این گزارش مسئولیت پودمان آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» به فروغ محمودی راد  مدرس و نویسنده کتاب اقدام پژوهی به زبان ساده واگذار شده است.

گفتنی است مربیان شرکت‌کننده در این پودمان 16 ساعته در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =