تعامل کانون و مدرسه مسیری است در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان

مدیر کل کانون همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش را مسیری در راستای عملیاتی کردن آموزه های تربیتی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از اجرای طرح کانون مدرسه همزمان با اجرای این طرح در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر هفشجان، معاونان و کارشناسان آموزش پرورش ناحیه یک شهرکرد و مدیران مدارس ابتدایی و راهنمایی هفشجان افزود: این نشست به منظور ایجاد تعامل بیشتر در جهت اجرای طرح کانون مدرسه انجام شد.

رحیمی هم اندیشی مربیان کانون و مدیران مدارس در راستای اجرای طرح کانون مدرسه و همکاری و تعامل در مسیر شکوفایی استعداد ها و ارتقاء سطح فکری و علمی دانش آموزان را از جمله اهداف این نشت نام برد و افزود: آشنایی مسئولان شهرستانی با این طرح قدمی در راستای اجرای بهتر طرح کانون مدرسه خواهد بود.

در ادامه معاون  آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 استان نیز با تاکید بر تعاملات فرهنگی مراکز کانون و مدارس افزود: کتابخانه های کانون منابع مطالعاتی غنی در حوزه ی کودک و نوجوان هستند که در این طرح کودکان مدارس نیز می توانند از مطالعه این منابع بهره مند شوند و با فعالیتهای کانون از نزدیک آشنا شوند.

بررسی مشکلات و مسائل مرکز و مرتفع کردن این موارد توسط شورای شهر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است طرح کانون مدرسه طرحی فرهنگی است در راستای کشف استعدادهای کوددکان در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارتی و هدایت آنان به سمت رشد فکری و تربیت خلاق که بیش از 6 هزار کودک را در سراسر استان تحت حمایتهای فرهنگی خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =