تقویت فعالیت عکاسی و راه‌اندازی انجمن‌های هنری کانون در آینده‌ی نزدیک

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تقویت فعالیت عکاسی در مراکز کانون و فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی انجمن‌های هنری در سال آینده خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین علیجانی در اولین نشست کارگروه تخصصی «هنر عکاسی در کانون» با اعلام این خبر گفت: بر این باوریم که انجمن‌های ادبی و هنری دروازه‌هایی مطمئن برای تحقق اهداف سند چشم‌انداز کانون در بخش هنری است.

وی افزود: تشکیل انجمن‌های هنری در سال 97، اعزام اساتید با هدف افزایش دانش و بینش مربیان و کارشناسان هنری و انتشار مطالب تخصصی با موضوع عکاسی برای کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده در آفرینش‌های ادبی و هنری عنوان کرد.

احیای جشنواره‌های عکس به منظور ثبت توان‌مندی‌های موجود در کانون، برگزاری همایش‌های تخصصی در زمینه‌ی هنر عکاسی و چاپ نشریه تخصصی هنر از پیشنهادهای اعضای این کارگروه تخصصی بود.

در این نشست هم‌چنین طرح مباحثی از قبیل بهره‌مندی از ظرفیت هنر عکاسی برای ترویج کتاب‌خوانی و عکاسی خبری به عنوان یک فعالیت تخصصی از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

اولین کارگروه تخصصی «هنر عکاسی در کانون» با حضور کارشناسان و متخصصان هنر عکاسی کودک در دفتر اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =