حضور دو نویسنده  کتاب  کودک  و نوجوان  در بین  کودکان  و نوجوانان  در مرکز  فرهنگی  هنری  سیراف  با حضور گسترده اعضاء

حسین تولایی نویسنده کتاب بیا چند شاخه حرف بزنیم و سمیرا قیومی نویسنده کتاب لولو آلبالو روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۹۶ به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی ؛ در بین کودکان و نوجوانان مرکز سیراف با اهدای کتاب های خود به اعضا فعال و حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره  کل  کانون  پرورش  فکری  کودکان  و نوجوان  استان  بوشهر : صبح روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۹۶ به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی  حسین تولایی  نویسنده  کتاب  بیا چند شاخه حرف بزنیم  طی نشستی دوستانه با  اعضاء فعال و کتاب خوان  مرکز سیراف گفت : انگیزه اصلی و مهم  نویسندگان  فعال در حوزه  کودک  و نوجوان رضایتمندی مخاطبانشان است .

وی در ادامه افزود :  برای نوشتن یک کتاب خوب و موثر ؛ ‍پیش از آن باید یک کتاب خوان حرفه ای باشیم  ،  تا حرف هایی را بزنیم  و شخصیت هایی را خلق کنیم ، که هیچ کس قبل از ما آن ها را نگفته است و حتی خلق نکرده است  تا در نهایت   بتوانیم  اثر جدیدی را بیافرینیم .

گفتنی است : سمیرا قیومی نویسنده کتاب لولو آلبالو به مخاطبینش گفت : طرح موفق و موثر ارتباط های  مکاتبه ای  اعضاء در کانون می تواند در رشد و باروری اطلاعات شما در خصوص نوشتن  و شناخت عناصر سازنده  آن  بسیار موثر واقع شود.

نویسنده کتاب لولو آلبالو اضافه کرد : داشتن شناخت کافی و آگاهی های لازم از نیازهای اصلی  و  ضروری  مخاطبان ما که کودکان و نوجوان هستند ، برای نوشتن یک قصه یا داستان توسط نویسندگان کودک و نوجوان در فرآیند تاثیرگذاری و تاثیرپذیری آن ها بسیارضروری است.

شایان ذکر است  :  این مراسم  با  اسقبال پرشور و میزبانی قلب های بسیار مهربان  و صمیمی  اعضاء فعال مرکز فرهنگی هنری سیراف و همچنین رییس و فعالین  فرهنگی  موسسه  سیراف  پارس  و اعضاء فعال آن همراه  بود.

لازم به ذکر است : در این ویژه برنامه که به مناسب هفته کتاب و با همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، موسسه سیراف پارس ، شهرداری بندر سیراف و مرکز فرهنگی هنری سیراف برگزار شده بود از  خانه موزه وایت هوس مورخ انگلیسی  و دره باستانی لیر توسط  دو نویسنده کودک و نوجوان حسین تولایی و سمیرا قیومی و همچنین کارشناسان و مربیان کانون استان  به همراه اعضاء بازدید  شد .

و در پایان : حسین تولایی و سمیرا قیومی با حضور در جمع اعضاء فعال و کتاب خوان مرکز سیراف ؛ به خوانش بخش هایی از کتاب خود پرداختند  و همچنین جشن امضاء و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان توسط این دو نویسنده صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =