مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان " سفیران کتاب " در مدارس استان

ویژه‌برنامه‌های گوناگون هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با حضور مربیان مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در مدارس در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های گوناگون هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با حضور مربیان مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در مدارس در حال برگزاری است.

مربیان کانون با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و بیان اهمیت کتاب برای کودکان و نوجوانان، در این هفته با عنوان سفیران کتاب در مدارس استان حضور یافتند و فضایی شاد برای آنان ایجاد کردند.

معرفی کتاب و برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی از جمله فعالیت‌های سفیران کتاب بود که بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت و آنان را به برپایی رقابتی پر انرژی فراخواند.

شعر خوانی و قصه گویی دیگر برنامه‌هایی بود که به طور مشترک از سوی مربیان و دانش آموزان برگزار شد و در ادامه بچه‌ها با فراگرفتن چگونگی انجام نمایش خلاق، بخش‌هایی از داستان‌ها کتابی را که خوانده بودند، بازی کردند.

ایستگاه‌های نقاشی از دیگر برنامه‌های پر طرفدار مربیان برای میزبانان خود بود، که شور و نشاطی دو چندان در آنان برانگیخت و در پایان این ویژه برنامه‌ها به برگزیدگان هر بخش کتاب اهدا شد.

مراکز فرهنگی هنری مجتمع زاهدان، کنارک، شماره‌ی یک خاش، شماره‌ی دو زابل و شماره‌ی پنج زاهدان از جمله برگزار مراکزی بودند که در مدرسه‌های شهر خود حضور یافتند.

قابل ذکر است مربیان مرکز کنارک نمایشگاهی نیز با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد شهر برپا کرده‌اند که تا پایان هفته‌ی کتاب و کتابخوانی دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =