آمادگی کانون کرمان برای ارائه خدمات فرهنگی به کودکان کرمانشاهی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با صدور پیامی آمادگی کانون استان را برای ارائه‌ی هرنوع خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان کرمانشاهی اعلام داشت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، حادثه‌ی غم‌بار زلزله در غرب کشور بار دیگر دلهایمان را به درد آورد و در این راستا کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان بر آن شدند در عزمی جمعی، شادی هر چند کوتاه  را مهمانِ خانه‌ی دلِ کودکان و نوجوانان کرمانشاهی کنند.

به همین منظور موارد اهدایی همکاران شامل کتاب، اسباب‌بازی، دست‌سازه و ... جمع‌آوری و برای کودکان آسیب‌دیده‌ی کرمانشاهی ارسال می‌شود.

بنا بر این گزارش محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان نیز با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم داغدیده‌ی غرب کشور، آمادگی این استان را برای ارائه‌ی هرگونه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده کرمانشاهی اعلام داشت.

روحی در این پیام آورده است:" خبر وقوع زلزله در استان کرمانشاه بار دیگر دلهای‌مان را اندوهگین و چشم هایمان را لبریز از غم کرده است.

حال که در نهیب رعدآسای این زلزله‌ی مخرب بسیاری از هموطنان عزیزمان دچار خسارت جانی و مالی شده‌اند و بسیاری در غم فقدان عزیزان‌شان به سوگ نشسته‌اند عرض تسلیت و همدردی اینجانب و همکارانم را پذیرا باشید.

برای قربانیان این حادثه ی تلخ از درگاه خداوند منان مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی بی‌اندازه آرزو می‌کنم. "

خوب می‌دانم که مقاومت و صبر برای مردم این استان مفهومی غریب و ناآشنا نیست. مردم خوب کرمانشاه ۸سال درس ایستادگی و شکیبایی به تمام این سرزمین داده‌اند و از پس این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

در اوج این داغ بزرگ و سنگین آمادگی کانون کرمان را برای هرگونه کمک و التیام بخشی به آلام کودکان و نوجوانان آن استان اعلام می‌دارم.

لحظه به لحظه و با تمام وجود در کنار شما خواهیم بود تا احساس شکسته و زخمی این سرزمین نستوه و دردکشیده را التیام ببخشیم. "

محسن روحی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =