دیدار اعضای کانون با مدیر کل امور اجتماعی استانداری

همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی اهضای مرکز شماره ۲ بجنورد با مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، در این دیدار «فریبا باقری» از کتاب هایی که خوانده بود صحبت کرد و از اینکه در چنین هفته ای میزبان اعضای کتابخوان کانون پرورش فکری بوده است ابراز خرسندی نمود.

وی در پاسخ به یکی از سوالات اعضای مرکز پیرامون برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح استان عنوان کرد: ایستگاه هایی ویژه مطالعه نوجوانان در بوستان های بجنورد راه اندازی می شود تا تفریح در این پارک ها مفید و مثمر ثمر باشد.

مدیر کل اجتماعی  استانداری همچنین به شعار هفته کتاب اشاره کرد و افزود: طرحی با عنوان خانواده کتابخوان به زودی در این استان کلید می خورد و خانواده های کتاب خوان سالانه معرفی می شوند.

باقری مطالعه مفید را یکی از ضروریات زندگی مدرن دانست و ادامه داد: تا می توانید کتاب بخوانید و از فضای کانون پرورش فکری استفاده کنید زیرا کتاب های موجود در این مراکز یکی از بهترین منابع مطالعاتی برشمرده می شود.

به گفته وی کتاب خوب بهترین تأثیر را بر روی زندگی و آینده کودکان و نوجوانان می گذارد، کودکان کتاب خوان امروز در آینده مسئولیت های خطیر کشوری را عهده دار خواهند بود.

گفتنی است باقری بخش هایی از کتاب «من حرفی دارم که فقط شما بچه ها باور می کنید» را برای اعضا خواند و بعد از آن اعضای این مرکز سوالات و پیشنهادات خود را در حضور این مقام این مسئول مطرح کردند و در نهایت  نشان مرغک کانون  به مدیر کل اجتماعی استانداری اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =