«برنامه کتاب،فیلم،کتاب»

همزمان با هفته کتاب « برنامه ، فیلم، کتاب» در مرکز اسفراین به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استانخراسان شمالی زهره عباس آبادی مسئول مرکز شماره یک اسفراین با بیان این که برنامه «کتاب فیلم کتاب» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شماره یک  اسفراین به اجرا درامد افزود: در این برنامه گروه های مختلف دانش اموزی و اعضای مرکز کتاب فیلم های مرکز را نقد کردند.

وی با اشاره به این که کتاب فیلم ها حلقه رابط بین فیلم و کتاب هستند گفت: در این برنامه سعی میشود تا رابطه تنگاتنگی بین کودکان و نوجوانان به عنوان نویسندگان حرفه ای کتاب از یک سو و کودکان و نوجوانان به عنوان آفرینش گران آثار هنری و ادبی برقرار شود

مسئول مرکز شماره یک اسفراین توجه به کتاب به عنوان مهمترین مرجع فعالیت های ادبی هنری و فرهنگی را یکی از اهداف اصلی این برنامه عنوان کرد وگفت:«اعضا در حین اجرای برنامه  تمرین می کنند فیلم را به داستان و داستان را به فیلمنامه تبدیل کنند».

زهره عباس آبادی تفکر انفادی را یکی از تاثیرات دراز مدت کتاب برشمرد و تصریح کرد: در طول احرای این برنامه اعضا می آموزند که برای تعمق بخشیدن به اندیشه نیازمند پرسشگری هستند و برای پاسخ به سوالات نیازمند مراجعه به کتاب هستند.

20تا25 ابان ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراکز کانون در سراسر کشور با اجرای برنامه های مختلف اعضا و خانواده ها را به خواندن کتاب دعوت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =