کد خبر: 274469
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
دوره آموزشی ویژه متصدیان خدمات کانون مازندران برگزار شد

دوره آموزشی ویژه متصدیان خدمات مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،این دوره از سوی واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون مازندران  از 21 تا 23 آذر ماه با حضور 28 نفر نیروی خدماتی مراکز کانون در استان قم برگزار شد.

به گفته سرپرست اداری و مالی کانون مازندران، این دوره که برای دومین بار در استان مازندران صورت پذیرفته است؛  با عنوان "  استفاده بهینه از منابع انرژی آب، برق و گاز و تفکیک موارد دور ریختنی" با حضور "محمد رضا عابدی مقدم" کارشناس منابع طبیعی استان قم به عنوان مدرس دوره به اجرا درآمد.

مجتبی ولیپورهمچنین در جلسه ای با حضور متصدیان خدمات، ضمن تقدیر از همراهی این همکاران، بر اهمیت وظایف خدماتی در مراکز کانون تاکید کرد.

وی ضمن بیان انتظارات استانی، خواستار مرور مجدد وظایف سازمانی خدمات در مراکز شد.

برخورد مناسب و موثر با مراجعه کنندگان و اعضا  از دیگر تاکیدات سرپرست اداری و مالی کانون مازندران خطاب به کارکنان خدمات مراکز بود.

توجه به اهمیت حفاظت فیزیکی از مراکز هم از تاکیدات مسؤول حراست این اداره کل در جمع کارکنان خدمات مراکز  کانون مازندران بود.

صابر قربانی  با مهم خواندن ایمن سازی مراکز و نقش نیروهای خدمات در شناسایی نقاط آسیب پذیر با توجه به ملاحظات حفاظت فیزیکی؛ توضیحاتی برای متصدیان خدمات ارایه کرد.

برگزاری برنامه‌های زیارتی؛ حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ازجمله تمهیدات رفاهی در این دوره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =