حضور کارشناسان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مدارس و اهدای کتاب به دانش آموزان

کارشناسان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور در مدرسه‌های شهر زاهدان و اجرای ویژه برنامه‌های گوناگون از برگزیدگان طرح کتابخوانی تقدیر کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کارشناسان کانون پرورش فکری استان با حضور در مدرسه‌های شهر زاهدان و اجرای ویژه برنامه‌های گوناگون از برگزیدگان طرح کتابخوانی تقدیر کردند

هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی و حضور گسترده‌ی مربیان کانون در مدارس استان، کارشناسان حوزه‌های گوناگون کانون نیز با انجام ویژه برنامه‌هایی در مدارس، کودکان را با یار مهربان انس می‌دهند.

در همین راستا کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان، کارشناسان فرهنگی حوزه‌ی بلوچستان و سیستان و کارشناس آموزش و پژوهش در میان دانش‌آموزان مدرسه‌های میربد، استثنایی امید و علامه حلی زاهدان حضور یافتند و با معرفی فعالیت‌های کانون و محصولات آن برنامه‌ی خود را آغاز کردند.

معرفی هفته‌ی کتاب، دیگر فعالیت همکاران بود و پس از بچه‌ها از طریق معرفی کتاب با تعدادی از کتاب‌های مناسب سن خود آشنا شدند.

برگزاری مسابقه‌ی " هم قصه و هم معما " بخش جذاب بعدی بود که در آن بچه‌ها با هم رقابت کردند و در ادامه بخشی از یک کتاب را جمع خوانی کردند..

اهدای ۳۰۰ جلد کتاب از انتشارات کانون و تعدادی از دیگر محصولات فرهنگی به دانش آموزان هم توسط کارشناسان انجام شد و در پایان از تعدادی از دانش آموزان عضو کانون که در طرح‌های کتابخوانی کانون رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، در حضور دوستانشان تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =