برگزاری ویژه برنامه   بیست و  پنجمین  دوره  هفته  کتاب  و کتاب خوانی  کانون استان بوشهر

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی با اهداء کتاب به اعضاء فعال و کتاب خوان و همچنین رونمایی از کتاب های نویسنده بوشهری در حوزه کودک و نوجوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، این مراسم  صبح  امروز 24 آبان ماه 96 ؛ در سالن آفرینش های  هنری  مرکز شماره 2 کانون استان  و با حضور دکتر زهره عالی نسب مدیر کل  کانون  استان و خانم  فاطمه دهقانی مدیر کل امور بانوان استانداری  و همچنین آقایان بهرام نکیسا مدیر کل امور روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر ، نجف کازرونی مشاور استاندار و آقای  روحانی معاون  سیاسی فرمانداری بوشهر  و به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار  « آینده روشن با خانواده کتاب خوان » برگزار شد .

در ابتدای این اختتامیه دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان : برای وقوع  ضایعه دل خراش زلزله در استان کرمانشاه و از دست رفتن تعدادی از کودکان و نوجوانان و خانواده ها  با آن ها ابراز همدردی نمود و از خداوند سبحان  برای آن ها طلب صبر و شکیبایی نمود.

مدیر کل کانون استان بیان کرد : کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  و "کتاب" در کنار هم به معنای حقیقی خود نزدیک می شوند ؛ به این دلیل که مبنا و اساس همه فعالیت های کانون  با  کتاب و ترویج  و گسترش  فرهنگ  کتاب  خوانی  است .

دکتر زهره عالی نسب تصریح  کرد :  فرزندانم  کتاب  خواندن به  ما  دوستی  ، همدلی  ، انسانیت ، امانتداری و از همه مهم تر در کنار یک دیگر با آرامش زندگی  کردن را  یاد می دهد .

وی بیان کرد : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مغتنمی است که می توان با تکیه بر ابزارهای و فعالیت های متنوع که در اختیار کارگاه های ادبی هنری و فرهنگی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان موجود است از آن بهره های لازم را برد.

این مقام مسئول اضافه  کرد : درهای  کانون مهربانی به روی کودکان و نوجوانان استان همیشه باز است و کارشناسان و مربیان کانون با تلاش ها ، دلسوزی ها و  پی گیری های مستمر خود همواره می کوشند ، تا فضایی شاد ، متنوع و لذت آفرین  را برای آن ها بوجود بیاورند.

لازم به ذکر است :  این  ویژه برنامه  با رونمایی از کتاب های خانم زهرا مویدی نویسنده جوان بوشهری و فعال در حوزه کودک  و نوجوان با  اهدای لوح تقدیر و هدیه به ایشان  و همچنین اجرای زیبای گروه موسیقی اعضاء  کارگاه  هنری مرکز شماره  2  کانون  استان ، قصه گویی ، نقالی ، افتتاح  نمایشگاه  کتاب و بازدید از  آثار هنری کودکان و نوجوانان  شامل : دست سازه های کتاب و سفال و کاردستی  اعضاء  کانون  اجرا  شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =