کد خبر: 274484
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کیفیت‌بخشی فعالیت‌ها با تکمیل چارت سازمانی

سرپرستان دو معاونت اداری –مالی و فرهنگی کانون خراسان رضوی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در چهاردهمین جلسه شورای فرهنگی استان، سرپرستان دو معاونت اداری – مالی و فرهنگی استان معرفی شدند.

جواد محقق نیشابوری مدیرکل کانون در این جلسه ضمن لزوم همکاری و همراهی بیشتر مربیان و کارکنان کانون در کیفیت‌بخشی و گسترش فعالیت‌ها گفت: در این راستا و با توجه به ضرورت حضور معاون فرهنگی در استان، بر آن شدیم تا از میان نیروهای کانونی که آشنایی دیرینه با فعالیت‌های کانون و فضای اداری آن دارند برای تصدی این پست انتخاب نماییم.

مدیرکل کانون ضمن معرفی فرهاد آقابیگی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی استان، به سابقه فعالیت‌ها و آموزش‌های فرهنگی و هنری ایشان اشاره کرد و گفت: حضور در گروه‌های تئاتر کانون و ارائه برنامه‌های خوب کوتاه‌مدت و دراز مدت در بخش فرهنگی از سوی آقابیگی و همراهی و مدیریت ایشان در بخش فرهنگی در گذشته باعث شد این تصمیم گرفته شود.

محقق نیشابوری از جواد نکوزاد، سرپرست معاونت اداری و مالی استان نیز به عنوان یک مدیر اجرایی شایسته یاد کرد و گفت: دقت، اشراف، ایمان و سلامت نفسانی از ویژگی‌های بارز ایشان است و دلسوزی و مقبولیت در بین همکاران و ارتباط مثبت و دوستانه ایشان با سایر واحدهای ستادی، ایشان را شایسته انتصاب این پست کرد.  

جواد نکوزاد سرپرست معاونت اداری و مالی استان اخلاق‌مداری را روح حاکم بر فعالیت‌های کانونی دانست و تلاش برای ایجاد وفاق و هم‌افزایی در بخش‌های اداری و فرهنگی، تسهیل و تسریع در انجام امور اداری، برنامه‌ریزی برای سال ۱۳۹۷ و برنامه‌ریزی سه ساله با رویکرد تمرکز بر اسناد بالادستی به ویژه چشم‌انداز کانون، استفاده از ظرفیت‌های موجود در چارچوب قانون برای افزایش توان درآمدی و تقویت بودجه جاری و برنامه‌ریزی برای تقویت کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی را از اولویت‌های کاری خود مطرح کرد.

فرهاد آقابیگی سرپرست معاونت فرهنگی کانون نیز تمرکز به فعالیت‌های مراکز کانون و تلاش برای جذب و پایدارسازی اعضا را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: در همه امور سعی می‌کنم ۴ اصل اخلاقی و اعتقادی را که برگرفته از سوره والعصر می‌باشد، سرلوحه کارهایم قرار دهم.

آقابیگی به ایمان و توجه به رسالت سازمان، انجام عمل صالح چه در حوزه مدیریتی و چه در حوزه فرهنگی، تقوا و صبر را به عنوان ۴ اصل زیربنایی در انجام مسوولیت‌هایش مطرح کرد و گفت: تنظیم برنامه‌های سه ساله براساس چشم‌انداز کانون و سیاست‌ها و راهبردهای معاونت فرهنگی کانون، توجه به دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی، فرآیندمحور بودن فعالیت‌ها، توجه به اثربخشی و کیفیت‌بخشی آن از اولویت‌های کاری اینجانب در سمت جدید می‌باشد.

محقق نیشابوری در پایان گفت: امیدوارم مراحل اداری این انتصابات در ستاد تهران به سرعت انجام شود و پس از طی مراحل قانونی احکام رسمی صادر شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =