کد خبر: 274491
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
بازدید 654
اجرای طرح یک کتاب، یک فیلم در اندیشه

کتابخانه اندیشه کانون استان تهران، با اجرای طرح یک کتاب، یک فیلم، در هفته کتاب‌خوانی، به معرفی هفت کتاب و فیلم انیمیشن تولیدی کانون پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با آغاز بیست و پنجمین هفته کتاب، مرکز اندیشه همگام با دیگر مراکز استان، در راستای اهمیت و توجه بیشتر کودکان و نوجوانان به کتاب و کتاب‌خوانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را به اجرا درآورد.

فضای کتابخانه اندیشه به همین مناسبت و پیش از آغاز برنامه‌ها، با آثار فرهنگی و هنری اعضا و مربیان با موضوع  کتاب‌خوانی مزین شد.

به گفته مهین وزیری مربی مسئول کتابخانه اندیشه کانون استان، در۲۴ آبان ماه ویژه‌برنامه کتاب‌خوانی با به صدا درآوردن زنگ کتاب و باهدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقاء سطح مطالعه اعضا، با حضور دانش آموزان دبستان یاس شهرستان اندیشه و تعدادی از اعضای کودک در سالن این مرکز برگزار شد.

اجرای نمایش خلاق توسط گروه مشترک اعضا و دانش آموزان مدرسه با موضوع کتاب و کتابخانۀ محله، پخش فیلم‌های پویانمایی تولیدی کانون و اجرای مسابقه "دوست من کتاب"، با حضور اعضای کتاب‌خوان و کتابیار در دو سطح کودک ونوجوان، از برنامه‌های این روز بود.

گفتنی است مرکز اندیشه در این ایام با برگزاری ویژه‌برنامه "هفت کتاب ،هفت فیلم" آثار انیمیشن تولیدشده توسط کانون را که کتاب‌هایشان در کتابخانه موجود است را به دانش آموزان معرفی کرد.

این برنامه در نوبت صبح  با دعوت از مهدکودک‌ها و مدارس این شهرستان صورت پذیرفت و بچه‌ها هرروز با یک کتاب و یک فیلم آشنا می‌شدند.

زیباترین آواز، بهادر، پسران تشمال، تن پیچ، یکی کم است و باران شادی عنوان فیلم‌ها و کتاب‌های تولیدی کانون بود که در هفت روز به بچه‌های علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی معرفی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =