مراکز کانون تهران، پایگاه جمع آوری اقلام فرهنگی شدند

به منظور امدادرسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده غرب کشور مراکز ۱۶, ۲۴, ۳۰ و ۴۰ کانون استان تهران، جهت جمع‌آوری محصولات فرهنگی اهدایی به شهروندان تهرانی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در پی وقوع زلزله مهیب منطقه غرب کشور ستاد ‌امداد فرهنگی کودک و نوجوان مناطق زلزله‌زده غرب کشور جهت اعزام مربیان، هنرمندان و نویسندگان و ارسال محصولات فرهنگی به ریاست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران تشکیل شد.

برهمین اساس کانون برای امدادرسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان این مناطق، طرح جمع‌آوری و ارسال محصولات فرهنگی از قبیل: کتاب، اسباب‌بازی، نوشت‌فزار و دیگر اقلام فرهنگی را آغاز کرد که در این راستا چهار مرکز فرهنگی هنری کانون تهران در چهار منطقه از پایتخت، آماده جمع‌آوری و دریافت هدایای فرهنگی خانواده‌ها و خیران برای ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور شدند که آدرس و محل دریافت هدایای مردمی به شرح زیر می باشد :

  • مرکز شماره ۱۶ کانون: خیابان سرلشکر فلاحی (زعفرانیه) پارک کودک، تلفن (۲۲۷۵۲۱۷۸)
  • مرکز شماره ۳۰ کانون: بالاتر از فلکه سوم تهران‌پارس نبش ۲۱۰ شرقی، تلفن (۷۷۳۷۳۸۵۰)
  • مرکز شماره ۴۰ کانون: بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بلوار اباذر، پارک میعاد، تلفن (۴۴۰۷۷۷۲۳)
  • مرکز شماره ۲۴ کانون: شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به بیمه حسین‌آباد، تلفن (۳۶۸۰۲۲۴۴)

بنا بر این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند از روز ۲۵ تا ۳۰ آبان ۹۶ هر روز حتی روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ هدایای خود را در این چهار مرکز کانون برسانند .

همچنین در منطقه‌ مرکزی شهر نیز پایگاه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب، آماده دریافت این اقلام خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =