برگزاری نمایشگاههای کتاب  در هفته ی کتاب و کتابخوانی

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با کتابهای تازه منتشر شده در حووزه کودک و نوجوان آشنا می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان  با هفته ی کتاب و کتابخوانی بیش از 3 هزار دانش آموز در 21 مرکز فرهنگی هنری کانون استان با برپایی نمایشگاههای کتاب  به صورت طرحهای دیواری و... با کتابهای تازه منتشر شده حوزه خود آشنا شدند.

این طرح  با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کتابهای تازه منتشر شده، بالا رفتن شناخت کودکان در انتخاب کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه با شیوه های جذاب و خلاقانه، بستر سازی مناسب جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

بر این اساس این کتابها با موضوعات علمی، ادبی, هنری، دینی و اجتماعی انتخاب شده اند و بخشی از اطلاعات کتاب را به صورت برجسته در قالب طرح های دیواری در اختیار کودکان و نوجوانان می گذارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به واسطه ی انجام فعالیتهای تخصصی با محوریت کتاب  در حوزه ی کودکان و نوجوانان هر ساله بیش از 100 هزار کتاب را در استان از طریق 21 مرکز ثابت، سه مرکز سیار روستایی و یک واحد کتابخانه ی پستی برای کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری معرفی و ارائه می کند.

گفتنی است بهره مندی از شیوه های خلاقانه در معرفی و ارائه ی کتاب از جمله فعالیتهای کانون است که در کار با کودکان مد نظر قرار گرفته و جذابیت خاصی را در حوزه ی اشاعه ی فرهنگ و هنر برای آنان ایجاد می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =