آمادگی کانون برای جمع آوری هدایای مردمی به کودکان زلزله زده

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از آمادگی این کانون برای جمع آوری هدایای مردمی و امداد رسانی فرهنگی و به کودکان مناطق زلزله زده منطقه غرب کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در جلسه شورای فرهنگی این کانون با تسلیت به مصیبت دیدگان این حادثه بزرگ با تاکید به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همه دستگاه ها به مردم شریف آسیب دیده در این زلزله افزود: تجربه کانون در امداد رسانی فرهنگی در زلزله بم و سایر بحران ها نشان داد که کانون می تواند در این خصوص موثر باشد.
وی افزود: ستاد امداد رسانی فرهنگی به کودکان زلزله زده غرب کشور از سوی کانون پرورش فکری کشور تشکیل شد و مسوولیت استانی آن نیز به این اداره کل واگذار گردید. بر این اساس مردم شریف استان مازندران می توانند؛ هدایای خود را از قبیل عروسک، اسباب بازی، کتاب و سایر ملزومات و سرگرمی های مناسب برای گروه سنی کودک را به دبیرخانه این ستاد اهدا نمایند.
یردان شناس با اشاره به کودکانی که در این حادثه دچار آسیب جسمی و روانی شده اند تصریح کرد: امداد رسانی فرهنگی با انجام فعالیت های فرهنگی و هنری از سوی مربیان کانون در مناطق مربوطه می تواند تاثیر شایانی در التیام بخشی آسیب های وارد شده داشته باشد.
مدیر کانون مازندران در عین حال به آمادگی برخی از مربیان این کانون برای حضور در صحنه حادثه و انجام فعالیت های سیار فرهنگی در مناطق زلزله زده اشاره داشت و این راهم اظهار داشت که ساخت دست سازهای کانونی توسط مربیان کانون در مازندران و اهدای هدایای مردمی و کتاب به این کودکان معصوم بخشی دیگر از تدابیر پیش بینی شده کانون مازندران خواهد بود.
یرزدان شناس افزود: پس از اعلام آمادگی کانون به ستاد مربوطه در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور و صدور مجوزهای لازم در این خصوص، فعالیت های کانون مازندران برای امداد فرهنگی به کودکان زلزله زده کرمانشاه صورت می پذیرد.
علاقمندان می توانند از ۲۵ تا ۳۰آبان همه روز از ساعت ۹ الی ۱۸ جهت اهدای هدایای مردمی خود به نشانی ساری بلوار امیر مازندرانی خیابان رودکی(شهبند) جنب بوستان سنگ، مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون پرورش فکری ساری مراجعه نموده و یا در شهرستان ها به کانون های پرورش فکری آن شهرستان رجوع نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =