باشگاه کتابخوانی در کانون پرورش فکری فارسان گشایش یافت

اعضای علاقه مند به کتاب و کتابخوانی از این پس می توانند با عضویت در باشگاه کتابخوانی شهرستان فارسان از جلسات نقد و کتابهای تازه منتشر شده خود بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: شعله ایل بیگی پور مسئول مرکز فرهنگی هنری فارسان از گشایش باشگاه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان در این مرکز خبر داد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و راهکارهای خلاقانه جهت جذب کودکان و نوجوانان به مطالعه افزود: این باشگاه با ایجاد زمینه مسئولیت پذیری کودکان و نوجوانان در زمینه فعالیتهای حوزه کتاب و واگذاری مسئولیت های رهبری گروههای کتابخوان در میان همسالان خود می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ مطالعه در میان این قشر داشته باشد.

ایل بیگی پور با اشاره به اینکه اعضای عضو در این باشگاه می توانند به عنوان مروج این فرهنگ زیر مجموعه ای از دوستان خود را در این باشگاه عضو کنند افزود: هر عضو می تواند جمعی از دوستان خود را در این باشگاه عضو کرده و از امکانات فرهنگی این باشگاه استفاده کنند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری فارسان اهدای کتابهای تازه منتشر شده به اعضای باشگاه، برگزاری جلسات نقد، برگزاری نشست های هم اندیشی و ... را از جمله برنامه های این باشگاه عنوان کرد و افزود: جلسات برنامه ریزی و هم اندیشی این باشگاه هر شش ماه یکبار با حضور اعضای خود از شهر های باباحیدر، اردل، جونقان، فارسان و چلگرد در خصوص مسائل مرتبط با این باشگاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =