مسابقات حوزه ای مشاعره نوجوانان کانون آغاز شد

نوجوانان پسر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان همزمان با هفته کتاب رقابتهای خود را در قالب مشاعره آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان: فرزاد رحیمی مدیرکل کانون با تاکید بر جلب توجه کودکان و نوجوانان به آثار فاخر ادبی و ترویج ادبیات در میان این قشر اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب نوجوانان اولین حوزه از مسابقات مشاعره کانون استان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی با بیان اینکه شعر و حفظ شعر اثرات بسیار مثبتی در زندگی روزمره و حتی مهارت‌های ارتباطی دارد افزود: تعامل و رقابت سالم با یکدیگر از دیگر اهداف این مسابقات است که با اجرای آنان در کودکان و  نوجوانان نهادینه می شود.

رحیمی تشویق و ترغیب اعضا به مطالعه اشعار فاخر کشور را از دیگر اهداف این مسابقات اعلام کرد و گفت: قرار است در 3 حوزه ی استانی بیش از 40 کودک و نوجوان با هم به رقابت بپردازند و در نهایت اعضای منتخب به مرحله ی کشوری معرفی شوند.

وی در این باره افزود: در بخش کتابخانه ای این مسابقات بیش از 150 عضو با هم به رقات پرداخته اند که 40 نفر به عنوان منتخبین بخش کتابخانه ای به در این مرحله با هم به رقابت خواهند پرداخت .

این مسابقات در سه حوزه شهرکرد، فارسان و فرادنبه اجرا خواهد شد و داوری این مسابقات را مربیان فرهنگی و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عهده خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =