تجلیل از اعضای برتر  کتاب‌خوان در چهارمحال و بختیاری‌

اعضای برتر کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته کتاب تجلیل شدند.

‌به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی  اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از اعضای کتاب‌خوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در این همایش 50 نفر از اعضای کتاب‌خوان برتر مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تجلیل شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این استان ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامه‌های مشارکتی با همکاری سایر ارگان‌ها، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با معرفی کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و برگزاری نشست‌های تخصصی و ترویجی با حضور نویسندگان و فعالان عرصه‌های کتاب و کتاب‌خوانی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود.

رحیمی عنوان کرد: برگزاری جلسات دیدار و هم‌اندیشی کودکان و نوجوانان با نویسندگان و فعالان حوزه کتاب و تقدیر از کودکان و نوجوانان فعال در زمینه کتاب از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های کتاب‌محور با بهره‌گیری از مراکز سیار روستایی و واحد پاسخگویی در این استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =