کد خبر: 274530
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
چای داغ کتاب داغ

ویژه برنامه چای داغ کتاب داغ به مناسبت هفته کتاب در محل فرهنگسرای بجنورد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، مدیر کل کانون استان در این ویژه برنامه، کتاب خوانی را یکی از شاخصه های مهم یک خانواده موفق دانست و عنوان کرد: باید مطالعه را از سنین کودکی نهادینه کنیم و عادت کتاب خواندن را در کودکان بوجود آوریم.

«منیر صادقی» با اشاره به برنامه های اجرا شده در هفته کتاب گفت: این برنامه ها نباید منحصر به یک هفته خاص باشد، برای اینکه فرهنگ مطالعه را در جامعه ترویج دهیم نیاز است که پیوسته در این زمینه کوشا باشیم.

وی خاطر نشان نمود: مراکز کانون یکی از تأثیر گذارترین مکان هایی است که می تواند در ترویج مطالعه و کتاب خوانی نقش داشته باشد به همین منظور هم مربیان، فعالیت های کتاب محور را در رأس برنامه های روزانه خود در مراکز قرار می دهند.

وی همچنین با اشاره به توجه به گسترش فرهنگ مطالعه به خصوص در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار عنوان کرد: کانون پرورش فکری هر سال کتاب های زیادی را به دانش آموزان عشایر و مناطق کم برخوردار اهداء می کند تا این کودکان خم سهمی در مطالعه و کتاب خوانی داشته باشند.

گفتنی است در این برنامه 100 دانش آموز بجنوردی در مسابقه کتاب خوانی به همراه مسئولان حاضر شرکت کردند و در پایان هم قصه« بلند ترین آواز» توسط مریم احتشام برگزیده  این دوره جشنواره قصه گویی در مرحله استانی، قصه گویی شد.

مدیر کل نهاد کتابخانه های استان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و معاون فرهنگی شهرداری بجنورد از جمله مهمانان این برنامه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =