امداد فرهنگی کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده کرمانشاه همزمان با سراسر کشور

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: کانون پرورش فکری استان به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه امداد فرهنگی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری استان آمادگی خود را برای جمع آوری کتاب، اسباب‌بازی، سرگرمی، لوازم‌التحریر و...  اعلام نموده است.

وی اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند اقلام کمکی خود را از ۲۵ لغایت ۳۰ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ الی۱۷ به نشانی تبریز، چهارراه لاله، بلوار فروردین، اداره کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی تحویل دهند.

گفتنی است، در پی وقوع زمین لرزه مهیب استان کرمانشاه جمعی از مربیان کانون پرورش فکری از سراسر کشور در نخستین ساعات وقوع این حادثه دلخراش در شهرها و روستاها آسیب دیده حاضر شدند و با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری آغوش خود را به روی کودکان و نوجوانان ساکن این مناطق گشودند.

گفتنی است به زودی دامنه فعالیت‌های کانون هم زمان با پایان یافتن عملیات نیروی امدادی در مناطق زلزله زده گسترش پیدا می‌کند و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور به این مناطق اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =