کد خبر: 274540
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
بازدید 810
هدیه کانونی‌های سمنان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

کارکنان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با تهیه کالاهای غیر نقدی به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی کارکنان این اداره‌کل به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان نیز از سوی کانون پرورش فکری تشکیل شده و کتاب، اسباب‌بازی و نوشت‌افزارهای اهدایی مردم استان از سوی این ستاد، جمع‌آوری و به کودکان ساکن مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اهدا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ادامه به انتشار فراخوانی برای جمع‌آوری این اقلام فرهنگی که مردم نوع‌دوست هم‌استانی، آن را هدیه می‌کنند، اشاره و تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از روز ۲۵ تا ۳۰ آبان ۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۷ هدایای خود را در سمنان به مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان واقع در ابتدای بلوار هلال احمر، جنب بوستان کودک تحویل دهند و در صورت هرگونه ابهام با شماره ۳۳۴۴۳۸۲۳ و ۳۳۴۴۳۶۷۳ تماس بگیرند.

جمال هم‌چنین خاطرنشان کرد: تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در سایر شهرهای استان، آماده دریافت این اقلام فرهنگی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =