برنامه کتابخوانی اعضا در مرکز شماره دو کانون کرج  

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، مراسم ویژه اعضا کتابخوان با حضور جمعی از اعضا و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، در مرکز شماره دو کانون کرج، برگزار شد .

میترا فرهادیان، مسوول این مرکز ضمن اعلام این خبر گفت :

برنامه های این مراسم ، شامل پخش کلیپ قرآن و سرود جمهوری اسلامی .معرفی هفته کتاب و کتاب خوانی . صحبت در رابطه با ارتحال پیامبر ص و معرفی شخصیت ایشان. کتابخوانی   کتاب قیچی که دنبال کار می گشت توسط یکی از مربیان و پس از آن اجرای نمایش کاغذی این کتاب  توسط چهار  گروه از اعضا بود .

فرهادیان افزود : اعضا از قبل با کمک و راهنمایی مربیان مرکز ،عروسک های کاغذی شخصیت های این کتاب را ساخته بودند.

وی اجرای مسابقه کتابخوانی به صورت مسابقه حضوری و  شعر خوانی در رابطه با کتاب. پخش کلیپ برنامه های کتابخوانی 6 ماهه ی اول سال 96 و اهدا جوایز به اعضا کتابخوان مرکز را از دیگر ویژه برنامه های این نشست خواند .

گفتنی است مرکز شماره دو کرج در روز چهارشنبه 24 آبان 96 نیز، هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی ، برنامه ی ویژه ای برای دانش آموزان اجرا کرده و آن ها را با فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به ویژه فعالیت کتاب و کتابخوانی آشنا کرد .اجرای نمایش کاغذی کتاب "گروفالو " از دیگر برنامه های این نشست بود . .برنامه شعر خوانی ، مسابقه بازی با کلمات و تصویرگری کتاب نیز مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =