هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی‌هنری استان سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی‌هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند.

هم‌زمان با آغاز هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، مراکز فرهنگی‌هنری کانون به استقبال این رویداد فرهنگی رفتند و با برگزاری نشست‌ها و ویژه‌برنامه‌هایی کودکان و نوجوانان را با اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و تاثیر آن بر همه‌ی جنبه‌های زندگی آشنا کردند.

در ادامه‌ی برگزاری این ویژه برنامه‌ها مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک و دو  ایرانشهر، بَزمان، دلگان، شماره‌ی یک و دو زابل، کنارک و شماره‌ی یک زاهدان برای اعضا و دانش آموزان برنامه‌هایی چون برپایی جشن، بحث کتاب، برپایی نمایشگاه، کتابسازی، سرود، نقاشی و معرفی کتاب اجرا کردند.

در برخی مراکز چون شماره‌ی یک و دو ایرانشهر جام باشگاه‌های کتاب خوانی نیز برگزار و از برگزیدگان این مسابقه تقدیر شد. شعر خوانی، قصه گویی معرفی وقایع و ایام نیز برای اعضا در طول این هفته اجرا شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان، که فعالیت‌های خویش را پیش از آغاز هفته‌ی کتاب با مراجعه به مدارس آغاز کرده و کتاب در اختیار دانش آموزان قرار داده بود، در روز جشن کتاب خوانی بچه‌ها با قلاب ماهیگیری پرسش‌هایی را از کتابی که پیش از آن از مربیان گرفته بودند، شکار می‌کردند و در صورت ارایه‌ی پاسخ صحیح جایزه دریافت می‌کردند.

اعضای مرکز بزمان نیز در حرکتی قابل تقدیر به یاد دوستان زلزله زده‌ی خود در کرمانشاه مراسمی برگزار کردند و برای آنان آرزوی سلامتی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =