ادامه امدادرسانی فرهنگی کانون به کودکان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی مربیان کانون در این منطقه قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده صبح روز پنج‌شنبه 25 آبان با هماهنگی‌هایی که مهناز فتاحی سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه انجام داده بود، ابتدا به محل اجرای برنامه مرکز سیار روستایی کانون کرمانشاه رفت و شاهد اجرای تئاتر و قصه‌گویی از سوی وحید خسروی مربی این مرکز برای کودکان زلزله‌زده بود و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون سر پل ذهاب بازدید و ضمن دیدار با مریم شاه‌محمدی مربی مسئول این مرکز از زحمات وی در اجرای برنامه‌های فرهنگی بعد از زلزله قدردانی و با مجید شکر کلام همکار خدماتی این مرکز گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل کانون در حاشیه بازدید از شهر سرپل ذهاب با وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری و نماینده معظم له در بازدید مناطق  زلزله‌زده غرب کشور به گفت‌وگو پرداخت.
حاجیان‌زاده در این دیدار گزارشی از روند فعالیت‌های کانون و تشکیل ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان ارایه و برنامه‌های بعدی این ستاد را تشریح کرد.
مدیرعامل کانون و هیئت همراه همچنین به‌منظور ابراز هم‌دردی با فروزان حسینی مربی ادبی مرکز کانون سرپل ذهاب که در این حادثه خواهر خود را از دست داده بود، در محل اقامت وی و خانواده او حضور یافتند.
در پایان این بازدید مدیرعامل کانون به منزل ابوالفضل و احسان کشتمند دو عضو کانون پرورش فکری سر پل ذهاب که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند، و مبینا خواهر مصدوم آنان رفت و با او و دیگر بازماندگان ابراز هم‌دردی کرد.
رضاقمرزاده معاون فرهنگی، رضا موزونی مدیرکل نظارت بر انتشارات و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این بازدید مدیرعامل را همراهی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =