معرفی شاعران و نویسندگان معاصر به کودکان و نوجوانان حسن آباد یاسوکند

مربی مسئول مرکز یاسوکند گفت:همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار"آینده روشن با خانواده کتابخوان"شاعران و نویسندگان معاصر به کودکان و نوجوانان مرکز یاسوکند معرفی می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،سیده سعدا موسوی افزود:این فعالیتها  با هدف تقویت و ارتقای فرهنگ مطالعه کتاب،آشنا نمودن اعضا و دانش آموزان بازدید کننده  با شخصیتهای مرتبط باادبیات کودکان و نوجوانان،آشنایی با تازه های نشر  و تشویق اعضای کتابخوان مرکز اجرا می شود.

موسوی خاطر نشان ساخت: مرکز با طرحهای دیواری از قبیل معرفی کتابهای مفید و تازه های نشراز قبیل: مجموعه مفاخر ایران، مجموعه کلاسیک های مشهور جهان، مجموعه شعرهای نوجوان امروز و انواع رمانهای جدید و.... فضاسازی شده  که با دعوت از دانش اموزان مدارس راهنمایی دخترانه و پسرانه در مرکز  وشرکت در برنامه های معرفی کتاب ، معرفی شخصیت ، برگزاری جلسات بحث آزاد با موضوع«جذابیت ها و آسیبهای فضای مجازی و فواید مطالعه کتاب»  و  اجرای مسابقه اطلاعات عمومی سعی در پربار نمودن هفته کتاب برای کودکان حسن آباد یاسوکند را داریم.

وی گفت: مربیان کانون با حضور در مدارس ابتدایی و اجرای مسابقات شاد و جذاب ، معرفی کانون و  اهدای جوایز اعضای کتابخوان مرکز درحضور معلمان و دانش آموزان مدارس نیز به اجرای برنامه می پردازند.

مربی مسئول مرکز حسن آباد یاسوکند در سخنانی قصه گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، کارت سازی با عنوان« یارمهربان من کتاب»، کاردستی نشان لای کتاب، معرفی و نمایش کتاب فیلم های کانونی،روخوانی کتابهای مفید، معرفی کتابهای مرجع ودایره المعارفها و  آموزش نحوه استفاده  از این گونه کتابها ، اجرای مسابقات مختلف ادبی، نوشتن قصه های یک خطی و کتابسازی با استفاده از این قصه ها و... را از دیگر برنامه های اجرایی مرکز یاسوکند در هفته کتاب عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =