حمایت از برنامه‌های کانون برای توسعه فرهنگی در جویبار

فرماندارشهرستان جویباردر دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در دفترش از حمایت این فرمانداری برای توسعه فعالیت های فرهنگی حوزه کودک ونوجوان در جویبار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان‌شناس در بازید ادواری خود از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان‌ها این‌بار با حضور در شهرستان جویبار از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون جویبار دیدن کرد.

وی همچنین با حضور در دفتر فرماندار این شهرستان، خواستار توسعه حمایت فرماندار از فعالیت‌های کانون در این شهرستان شد.

مدیر کل کانون مازندران با اشاره به فعالیت‌ها و تاثیر برنامه‌های کانون درتوسعه فرهنگی و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان افزود: سهم مراکز فرهنگی و هنری  از بودجه سالیانه‌ای که در شهرستان‌ها تخصیص می ‌یابد کم است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: آشنایی بیشتر فرمانداران با مراکز فرهنگی و هنری کانون و حضور آنان دراین مراکز و بازید آنان از برنامه‌های حوزه کودک ونوجوان می تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی حوزه کودک ونوجوان ایجاد نماید.

یزدان شناس همچنین، از راه‌اندازی مرکزسفال درکانون جویبار خبر داد و یادآور شد: با وجود ظرفیت‌های انسانی و فعالیت‌های شاخص این مرکز در بخش سفال، اعتبار لازم برای راه‌اندازی مرکز مورد نظر در دستور کارقرار می‌گیرد.

فرماندار جویبار نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت کانون و فعالیت‌های اثر بخش آن افزود: شهرستان جویبار ظرفیت خوبی در حوزه صنایع دستی و سفال داراست، لذا

می توان این ظرفیت مورد بهره برداری بیستر کانون قرار گیرد.

رجبعلی وهابی بیان داشت:هرگونه اقدامی که بتواند منجر به توسعه فرهنگی و رشد حوزه کودک ونوجوان در شهرستان جویبار شود، مورد حمایت فرمانداری است .

وی با اشاره به برنامه‌های خوب کانون برای کودک ونوجوان گفت: هر بار که از کانون بازید کردم، شاهد حضور گرم بچه‌ها در مرکز بودم و می توان گفت: کانون مکانی مناسب برای توانمند سازی نسل آینده است.

در این دیدار که شهردار جدید جویبار نیز حضور داشت، در خصوص ظرفیت‌های فرهنگی کانون جویبار نیز بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =