کتاب و اسباب‌بازی هدیه مردم استان به کودکان زلزله‌زده استان کرمانشاه

کتاب، اسباب‌بازی و نوشت‌افزارهای اهدایی مردم ایران از سوی ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون جمع‌آوری و به کودکان ساکن مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اهدا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در پی وقوع زلزله مهیب استان کرمانشاه، کانون با تشکیل ستاد ویژه امداد ‌رسانی فرهنگی قرار است علاوه بر اعزام مربیان، کتاب‌خانه‌های سیار، هنرمندان و نویسندگان و... مجموعه‌ای از تولیدات و محصولات فرهنگی خود از قبیل کتاب، اسباب‌بازی و سرگرمی و نوشت‌افزار  را نیز به کودکان ساکن این مناطق اهدا کند.

هم‌چنین این ستاد با انتشار فراخوانی برای جمع‌آوری این اقلام فرهنگی - که مردم نوع‌دوست ایران آن را هدیه می‌کنند - اعلام آمادگی کرده است.

در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند از روز 25 آبان تا 5 آذر 96 هدایای خود را به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان اهدا کنند.

در شهرستان ارومیه نیز مرکز شماره یک کانون به عنوان پایگاه جمع آوری اقلام فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مردم سایر نقاط کشور نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون در شهرهای مختلف ایران هدایای خود را به مربیان این مراکز تحویل دهند.

گفتنی است به زودی دامنه فعالیت‌های کانون هم‌زمان با پایان عملیات نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده گسترش پیدا می‌کند و گروه‌های بیشتری شامل مربیان و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان به این مناطق اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =