راه‌اندازی ایستگاه مطالعه کتاب ویژه کارکنان اداره کل کانون

ایستگاه کتاب‌خوانی ویژه کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و به منظور استفاده کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان از کتاب‌های متنوع،  ایستگاه کتاب‌خوانی ویژه کارکنان در طبقه اول اداره کل کانون راه‌اندازی شد تا کارکنان همه روزه  زمانی را به کتاب خواندن اختصاص دهند.

طاهره حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در مراسم افتتاح این کتاب‌خانه با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب گفت: فراهم کردن بستر و زمینه مطالعه یکی از وظایف کانون است وهفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی بهانه‌ای  برای سرآغاز یک حرکت فرهنگی است تا کارکنان کانون  فارغ از کارها و امورات اجرایی و اداری روزانه، حداقل چند دقیقه‌ای را به خوانش کتاب بپردازند.

حمیدی  ایجاد انگیزه مطالعه را از دیگر اهداف راه اندازی این ایستگاه دانست و اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های ارزیابی رشد و پیشرفت فرهنگی هر کشوری میزان مطالعه مردم آن جامعه است و همه‌ی  ما باید برای بالا بردن سرانه مطالعه و تشویق کوچک و بزرگ در جامعه تلاش کنیم.

حمیدی در پایان از همکاران خواست پس از خوانش هر کتاب، خلاصه آن را در دفتری که بر روی میز مطالعه پیش بینی شده است یاداشت کنند و در اختیار همکاران خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =