اهداء تمبر اختصاصی به مدیر کل کانون چهار محال و بختیاری

تمبر اختصاصی اداره کل پست چهار محال و بختیاری برای مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز کتاب و کتابخوانی از سوی مدیر کل پست استان به وی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان:  تمبر اختصاصی مدیر کل کانون استان در ویژه برنامه کتاب و کتابخوانی از سوی  مدیر کل پست استان به وی اهدا شد.

این تمبر به پاس قدردانی از خدمات فرهنگی فرزاد رحیمی در دوره ی مدیریت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتشار و به وی تقدیم می شود.

مدیر کل پست استان به واسطه ی تعاملات کانون با اداره کل پست در راستای کتاب رسانی به کودکان مناطق محروم از کتابخانه های فرهنگی و مسابقات و فعالیتهای مشترک میان این دو ارگان با اداره کل کانون آشنا شده و طی این فعالیتها مدیر کل کانون را شایسته ی تقدیر ویژه از سوی اداره کل پست دانست.

در این آیین حسین عنایتی مدیر کل پست با اشاره به رویداد طبیعی زلزله کرمانشاه و با توجه به حضور 200 کودک در برنامه تجلیل از اعضای برتر مراکز استان از کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه خواست تا کمکهای فرهنگی خود به کودکان زلزله زده کرمانشاه را بدون پرداخت هزینه پست به این ارگان جهت ارسال به مناطق مذکور تحویل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =