کانون برای جذب نیروی انسانی به صورت شرکتی فراخوان داد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از علاقه مندان بومی استان چهار محال و بختیاری به فعالیت های از سال 97 به صورت شرکتی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در نظر دارد درسال1397 بصورت شرکتی ازافراد علاقمند وفعال با شرایط ذیل،جهت همکاری دعوت بعمل آورد.

بر این اساس متقاضیان صرفا بومی که دارای شرایط زیر می باشند لازم است تا مورخه1/09/96 با در دست داشتن مدارک ذیل به آدرس شهرکرد ،خیابان طالقانی، میدان ابوریحان بیرونی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واحد کارگزینی مراجعه فرمایند.

شرایط احراز جذب نیرو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شرح زیر می باشد.

دو نفر مربی امورفرهنگی با حد اکثر سن 35 سال جهت همکاری در شهرستانهای کوهرنگ و لردگان (هر شهرستان یک نفر) با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر دریکی ازرشته های تحصیلی امورفرهنگی (کتابداری ادبیات داستانی ، کودک و نوجوان و تطبیقی، کارشناسی گروه  هنر شامل نمایش، تئاتر، صنایع دستی) لازم به ذکر است جهت کوهرنگ نیروی خانم و لردگان نیروی آقا دارای گواهینامه رانندگی پایه دو مورد نیاز است.

یک نفر نیروی خدمات با حد اکثر سن 30 سال جهت شهرستان شهرکرد (صرفا نیروی مرد) با داشتن مدرک تحصیلی دیپلم (کامپیوتر یا برق)

مدارک مورد نیاز:

-گواهینامه پایان تحصیلات،کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت (کلیه مدارم اصل و کپی ارائه گردد) و دو قطعه عکس

گفتنی است: تحویل مدارک به منزله به کاری گیری افراد نبوده و جذب نیرو به صورت برگزاری آزمونهای کتبی، شفاهی و مصاحبه از میان داوطلبان صورت می پذیرد ضمناُ این اداره کل جهت احراز بومی بودن مکاتبات لازم را با مراجع مربوطه بعمل خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =