میهمانی کلوچه و کتاب در خیابان های اسفراین

ویژه برنامه میهمانی کلوچه و کتاب در خیابان های اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، کودکان و نوجوانان اسفراین  یک شب به یاد ماندنی را میهمان ضیافت کلوچه و کتاب بودند.

زهره عباس ابادی مسئول مرکز شماره یک اسفراین با این خبر افزود: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ایستگاه کتابخوانی مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  اسفراین میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بودند.

وی با اشاره به بخش های مختلف ایستگاه کتابخوانی عنوان کرد: ایستگاه در سه بخش کتاب بخوان کتاب ببر، کتابخوری، کتاب بخوان رایگان عضو شو برگزار شد.

مسئول مرکز شماره یک کتابخوری را یکی از برنامه های محوری ایستگاه کتابخوانی بر شمرد و گفت :در این بخش از ایستگاه کتابی به صورت دسته جمعی خوانده شد و و اعضا در پایان با یکی از خوراکی هایی که  در عنوان کتاب امده است پذیرایی شدند.

وی کتاب های کلوچه های خدا و کاش خانه های شکلاتی وجود داشتند از جمله کتاب هایی ذکر کرد که در بخش کتابخوری ایستگاه به صورت دسته جمعی خوانده شد.

عباس ابادی به نوپا بودن حرکت هایی اینچنینی اشاره کرد و افزود:  این حرکت شروع راضی کننده ای داشت و این امیدواری وجود دارد که ادامه این روند بتواند مانند نقاشی روی پارچه به مرور علاقه مندان بیشتری را به خود جذب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =