نشست کارشناس هنری کانون پرورش فکری کشور با همکاران هنری سیستان و بلوچستان

کارشناس هنری کانون پرورش فکری در منطقه‌ی چهار کشور از امکانات کارگاه‌های هنری بازدید و با همکاران هنری نشستی برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کارشناس هنری کانون پرورش فکری در منطقه‌ی چهار کشور با همکاران هنری استان نشستی برگزار کرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل کانون استان در سخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به حاضران و ابراز همدردی با مصیبت دیدگان زلزله در کرمانشاه گفت: هنر وسیله‌ای است برای پالایش و اعتلای روح آدمی و نقطه‌ی شروع آن درست آنجایی است که زبان از گفتن باز می‌ایستد.

معصومه هادی در ادامه هنر را معجزه‌ای دانست که هنرمند با استفاده از آن می‌تواند مسیر زندگی بشر را به سمت کمال هموارتر کند و تاثیری ماندگار بر مخاطب بگذارد.

وی سپس با اشاره به مربیان هنری، آنان را به واسطه‌ی کار با کودکان و نوجوانان دارای روحیه‌ای لطیف دانست که با ظرافت و طبعی سرشار از زلالیت و مهربانی، در مراکز کانون فعالیت می‌کنند و هنرمندانه برای عمق بخشیدن به تربیت ایرانی- اسلامی آنان می‌کوشند.

وی در پایان سخنان خود، داشتن برنامه‌ ریزی صحیح را گام مهمی برای رسیدن به موفقیت عنوان کرد و گفت: برای داشتن مراکزی پویا مربیان باید توانایی‌های خود را بشناسند و بر اساس آن فعالیت‌های هنری را در مراکز اجرا کنند تا اعضایی هنرمند پرورش دهند.

در ادامه آذر مشهدی، کارشناس منطقه‌ی چهار کشور با مروری بر برنامه‌های هنری سال جاری از مربیان خواست این برنامه‌ها را با قدرت همراه با بچه‌ها به پیش ببرند.

قابل ذکر است مشهدی با حضور در استان از کارگاه‌های هنری و امکانات آن بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =