پیام تشکر مدیر کل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از مدیران آموزش و پرورش استان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی از تلاش‌های تعدادی از مدیران آموزش و پرورش استان قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان با انتشار پیامی از تلاش‌های مدیران آموزش و پرورش ناحیه‌ی یک و دو زاهدان، استثنایی، سراوان، چابهار، خاش و زَهَک قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند اندیشه و خرد

عرصه‌ی فرهنگ سرچشمه‌ی ناب‌ترین اندیشه‌ها، شکوفایی مبانی فکری و ویژگی‌های اخلاقی است و شوق همراهی در این مسیر و پویش برای بالیدن و رسیدن، و اندیشه ورزی در امتداد تحقق آزوهای کودکان و نوجوانان، موهبتی است الهی.

طرح " کانون مدرسه " به عنوان فصل نوینی از همکاری‌های کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش، ظرفیت عظیمی برای شناسایی و پرورش توانایی‌های کودکان و نوجوانان پیش روی ما گشوده و با هم افزایی این دو نهاد فرهنگی، بذرهای زیبای امید در حال روییدن است که درخت حاصل از آن فردای کشور عزیزمان را با گلستانی از آگاهی و معرفت زینت خواهد بخشید.

حضور پرشور دانش آموزان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری و حضور مربیان کانون در مدارس، فضایی سرشار از یادگیری با طعم شیرین هنر را فراهم آورده و بر سرزمین سبز قریحه‌ی کودکان نقشی زیبا درافکنده است.

ضمن قدردانی از تلاش همکاران فرهنگ دوست و یاران همراه در سراسر استان، بر خود لازم می‌دانم به رسم ادب و احترام از تعامل موثر مدیریت محترم آموزش و پرورش ناحیه‌ی یک زاهدان، آموزش و پرورش ناحیه‌ی دو زاهدان، استثنایی، سراوان، چابهار، زَهَک و خاش صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

همکاری ارزشمند شما در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کانون مدرسه و مشارکت در ترویج محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در مدارس و کمک به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات کانون قابل تقدیر و ستودنی است.

از درگاه خداوند مهربان استمرار توفیقات شما را در عرصه‌ی فرهنگ طلب می‌نمایم و امید آن دارم که نام نیکتان همیشه بر قله‌های عزت جاودان بماند.

معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =