کد خبر: 274614
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
بازدید 830
 نشست‌نقدوبررسی‌آثاراعضای‌ادبی‌میبدبرگزارشد

به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، نشست نقد آثارادبی اعضای ادبی مرکز شماره‌ی یک میبد با حضورحجت‌الاسلام‌اخلاقی از شعرای برتر و نام آشنای استان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، به همت مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی‌ یک‌ میبد، نشست نقدوبررسی آثارادبی اعضای مرکز درقالب شعر وداستان به مناسبت هفته‌ی کتاب وکتاب‌خوانی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ذکریا اخلاقی از شعرای توانای استان برگزارشد.

در این نشست که اعضای دخترنوجوان وانجمن داستان مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی‌یک میبد حضور داشتند هفت‌اثرداستان وشعر قرائت شد وحجت‌الاسلام ذکریا اخلاقی به نقد و بررسی آثار ارائه شده پرداخته و نکاتی را یادآور شد.

قرارچاپ فصلنامه‌ی انجمن داستان مرکزفرهنگی‌هنری شماره‌ی یک میبد و قول مساعدجهت رساندن فصلنامه به نویسنده‌های برتر کشوری، از تصمیمات و پیشنهادات حجت‌الاسلام اخلاقی به اعضای کانون بود.

گفتنی است، ذکریا اخلاقی اهل شهیدیه‌میبد، متولد آبان  ۴۱و دارای تحصیلات تا سطح خارج‌فقه ازحوزه‌ی‌علمیه‌ی قم است. وی از جوانی در امر شعر قدم برداشته و همچنان نیز در این راستا فعالیت دارد و مجموعه شعر" تبسم‌های شرقی" از آثار چاپ شده‌ی اوست.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =