از کتابداران برتر کانون کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد

2 مربی کتابدار اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،  در اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی ششمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان با موضوع «حلقه گمشده کتابخانه ها» در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد و در آن از 24 کتابدار برتر استان ها تقدیر به عمل آمد.

در این نشست دکتر نعمت ا... فاضلی، رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به چالش های پیش روی کتابخانه های عمومی پرداخت و آن ها را در 3 حوزه مختلف تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بحران مخاطب برای کتابخانه های عمومی از طریق آمار های ملی ارائه شده قابل اثبات می باشد گفت: بر اساس آمارهای موجود تنها 3 درصدجمعیت کشور در زمره کاربران کتابخانه های عمومی قرار دارند.

فاضلی با بیان این که نگاه های تخصصی، فن سالار و تکنیکی که در کتابخانه ها وجود دارد می تواند به بروز بحران مخاطب منجر شود، ابراز داشت، ما باید بحران مخاطب را به رسمیت بشناسیم و در راستای رفع آن چاره جویی کنیم. در این راستا نباید فکر، اندیشه، عشق، علاقه و عاطفه مخاطب نادیده گرفته شود.

در ادامه این نشست از کتابداران برتر استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد و هرمزگان با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

بر اساس این گزارش  2 مربی فرهنگی مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون ن کهگیلویه و بویراحمد نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

زینب هوشیاری و فریبا عابد نژاد به ترتیب از مراکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج و مارگون کتابداران برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین نشست متخصصین علم اطلاعات معرفی شدند که با حضور صاحب نظران رشته کتابداری، مسئولین استان، کتابداران، دانشجویان از آنها تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =